Bestellen & Leveren

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?

Ja, tijdens het bestelproces kun je je adresgegevens invullen. Hiervoor hoef je niet in te loggen.

Maar als je een account aanmaakt krijg je meer mogelijkheden.
Je hoeft bijvoorbeeld niet bij elke bestelling je adresgegevens opnieuw in te vullen. Je gegevens registreren we op je account,

deze kun je later op elk gewenst moment wijzigen.
We gaan zeer zorgvuldig met je gegevens om, lees hiervoor ons Privacy Policy.
Daarnaast kun je als je bent ingelogd je bestelgeschiedenis bekijken en je kunt een Wensenlijst aanmaken en delen met anderen.

Hoe kan ik het product vinden waar ik naar op zoek ben?

Je kunt op onze website op meerdere manieren zoeken.

Stel, je bent op zoek naar een leuke hondenhalsband:

Kies een categorie
Linksboven onze website zie je 'kies een categorie' staan. Klik of ga met je muis over de categorie 'Honden'. Onder het kopje

'Er op uit' zie je de subcategorie 'halsbanden en riemen' staan, klik hier op. Nu kun je een leuke hondenhalsband en eventueel een

bijpassende riem vinden.

Via onze zoekmachine
Bovenaan onze website, boven onze slider kun je een zoekmachine vinden. Klik in het veld waar je 'Probeer onze zoekfunctie…'

ziet staan. Typ hier 'halsband'. Open het dropdown menu met categorieën dat je links van je invoer ziet en selecteer de categorie

'Honden'. Druk op enter of klik op het vergrootglas icoontje rechts. Nu kun je een leuke hondenhalsband en eventueel een

bijpassende riem vinden.

Zoek je een bepaald merk?
Tussen onze categorieën kun je de categorie 'Onze merken' vinden. Klik of ga met je muis over deze categorie en kijk of je merk

er bij staat. Staat het merk waar je naar op zoek bent er niet bij? Gebruik dan onze zoekmachine en typ het merk dat je zoekt op

de plaats waar 'Probeer onze zoekfunctie…' staat. Druk op enter of klik op het vergrootglas icoontje rechts. Nu kun je alle producten

vinden van het merk waar je op gezocht hebt.

Plaatsen van producten in je winkelwagen
Zoek het artikel waar je naar op zoek bent (als je je product niet kunt vinden, lees dan hierboven het kopje 'Hoe kan ik het product

vinden waar ik naar op zoek ben?').
Plaats het artikel in je winkelwagentje door op de knop 'in winkelwagen' te klikken. Je krijgt een melding dat het product is

toegevoegd aan je winkelwagen.

Je bestelling controleren
Heb je alle producten die je wilt bestellen in je winkelwagentje gelegd?
Dan is de volgende stap je bestelling goed te controleren. Hiervoor gaan we je winkelwagentje bekijken. Je kunt je winkelwagentje

bekijken door op de melding te klikken dat je product is toegevoegd aan je winkelwagen of door te klikken op het winkelwagen

icoontje rechts boven op onze website.

Controleer je bestelling goed. Is alles in orde? Klik dan op 'naar betalen'.
Is je bestelling niet in orde? Dan kun je het aantal producten wijzigen op deze pagina. Ook kun je rustig verder winkelen als je nog

wat vergeten bent. Je producten blijven in je winkelwagentje staan.

Op de 'betaal' pagina kun je:
- je adresgegevens invullen als je geen account wilt maken;
- inloggen als je een account hebt;
- je adresgegevens controleren als je al bent ingelogd;
- een kortingscode invoeren (optioneel);
- een verzendmethode kiezen;
- een betaalmethode kiezen

Wil je vanaf dit punt terug naar je winkelmandje?
Klik dan op het winkelwagen icoontje rechtsboven onze website.

 

Verzendkosten

Bij een bestelling onder de €50,- betaal je wanneer je voor verzenden kiest bij ons binnen Nederland voor pakketen onder de €30,- euro €3,95 verzendkosten.

Boven de 30kg of bij grote artikelen worden de verzendkosten aangepast naar daadwerkelijke verzendkosten.

Vanaf €50,- binnen Nederland en onder de 30kg worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bij leveringen naar Belgie zijn de verzendkosten onder de 30kg €7,95 en is de bestelling gratis vanaf €75,-.

Boven de 30kg of bij grote artikelen worden de verzendkosten aangepast naar daadwerkelijke verzendkosten.

 

Plaatsen van je bestelling
Als je je verzend- & betaalmethode hebt gekozen, kun je de bestelling plaatsen. Vink 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'

aan. Helemaal onderaan onze website kun je klikken op de algemene voorwaarden en even rustig doorlezen. Klik op 'Bestelling

plaatsen'. Je gaat nu naar een andere pagina en je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Bedankt voor je bestelling!
Op deze pagina kun je je ordernummer vinden en alle details van je bestelling nazien.
Als je je bestelling hebt geplaatst terwijl je was ingelogd, kun je je order altijd terugzien bij je bestelgeschiedenis.

Levertijd

Als de gehele bestelling op voorraad is leveren wij binnen 2 werkdag. Doorgaans worden voorraad artikelen die besteld zijn voor

14:00 dezelfde dag nog verstuurdt.

Is er een artikel niet op voorraad dan wordt het product besteld en is de levertijd langer (1-7 dagen) Is dit aan de orde dan wordt u

daarvan op de hoogte gebracht.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen.
We accepteren de volgende betaalmethodes:

Ideal
Paypall
Overboeking of achteraf betalen via Afterpay

Ga voor meer informatie naar de pagina betalen.

Wij werken er hard aan om de betaalmethodes uit te breiden.
Bijvoorbeeld betalingen met VVV bonnen en cadeaukaarten zullen binnenkort worden toegevoegd.

Kan ik een bestelling die ik heb geplaatst wijzigen of annuleren?

Als je je bestelling die je al hebt geplaatst wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op.
Mocht het zo zijn dat je bestelling al verzonden is, kun je overwegen om het te retourneren.

De verzendkosten zijn dan wel voor je eigen rekening.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Momenteel versturen wij al onze bestellingen via DPD.

Wordt een bestelling van meerdere producten in één keer bezorgd?

We proberen zoveel mogelijk om je bestelling in één keer te versturen. Het kan voorkomen dat levertijden van producten die je

besteld hebt verschillen van elkaar. Daarom zullen we in sommige gevallen ervoor kiezen om je bestelling in gedeeltes op te sturen.

Hiervan brengen we je uiteraard op de hoogte.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Naast Nederland versturen wij ook naar België. De verzendkosten van Nederland naar België liggen wel hoger dan pakketten

binnen Nederland.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Op dit moment is dit nog niet mogelijk.
We werken er hard aan om dit wel te kunnen aanbieden in de toekomst.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Daarbij maakt het niet uit of je een account hebt of niet. Als je wel een account hebt, kun je het verzendadres

wijzigen als je bent ingelogd. Als je geen account hebt kun je in het bestelproces een ander factuuradres invullen dan het

verzendadres.

Ik heb een bestelling ontvangen die ik niet zelf heb besteld, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, dan kunnen we samen kijken wat er mis is.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen

Soms komt het voor dat er producten in je bestelling zitten, die verschillen qua levertijd.
In sommige gevallen kiezen we er dan voor om je alvast een gedeelte van de bestelling op te sturen. Hiervan brengen we je wel op

de hoogte via e-mail.

Heb je geen e-mail van ons ontvangen?
Kijk dan even in je spam of ongewenst map.
Als je de e-mail niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code

Als je je Track & Trace code net hebt ontvangen van ons, kan het gebeuren dat DPD de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt.

Meestal kun je de eerst volgende werkdag wel je pakket vinden op de Track & Trace code.

Mocht je na 2 werkdagen je pakketgegevens nog niet vinden op de Track & Trace code, neem dan contact met ons op.

Wat is een Track & Trace code?

Een Track & Trace code is een code die aan je bestelling of pakket wordt gegeven. Deze code krijgen wij op het moment dat we je

bestelling afgeven aan DPD. De code sturen we naar jou toe per e-mail. Daarmee krijg je de bevestiging dat je bestelling onderweg

is.

Door op de link in de mail te klikken kom je op de pagina van DPD zodat je je bestelling kunt volgen terwijl hij onderweg is.

Je kunt bijvoorbeeld zien wanneer je bestelling op het depot ligt of wanneer de pakketbezorger naar je onderweg is met je bestelling.