Veelgestelde vragen

Bestellen

Als je je verzend- & betaalmethode hebt gekozen, kun je de bestelling plaatsen. Vink 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'

aan. Helemaal onderaan onze website kun je klikken op de algemene voorwaarden en even rustig doorlezen. Klik op 'Bestelling

plaatsen'. Je gaat nu naar een andere pagina en je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Bedankt voor je bestelling!
Op deze pagina kun je je ordernummer vinden en alle details van je bestelling nazien.
Als je je bestelling hebt geplaatst terwijl je was ingelogd, kun je je order altijd terugzien bij je bestelgeschiedenis.

Je kunt op onze website op meerdere manieren zoeken.

Stel, je bent op zoek naar een leuke hondenhalsband:

Kies een categorie
Linksboven onze website zie je 'kies een categorie' staan. Klik of ga met je muis over de categorie 'Honden'. Onder het kopje

'Er op uit' zie je de subcategorie 'halsbanden en riemen' staan, klik hier op. Nu kun je een leuke hondenhalsband en eventueel een

bijpassende riem vinden.

Via onze zoekmachine
Bovenaan onze website, boven ons menu kun je een zoekmachine vinden. Klik in het veld waar je 'Zoek op product, merk of eannummer…'

ziet staan. Typ hier 'halsband'. Open het dropdown menu met verschillende mogelijkheden. Druk op enter of klik dubbel op een product naar keuze. Nu kun je een leuke hondenhalsband en eventueel een

bijpassende riem vinden.

Zoek je een bepaald merk?
Tussen onze categorieën in het menu kun je de categorie 'merken' vinden. Klik of ga met je muis over deze categorie en kijk of je merk

er bij staat. Staat het merk waar je naar op zoek bent er niet bij? Gebruik dan onze zoekmachine en typ het merk dat je zoekt op

de plaats waar 'Zoek op product, merk of eannummer.......' staat. Druk op enter of klik dubbel op je keuze. Nu kun je alle producten

vinden van het merk waar je op gezocht hebt.

Heb je alle producten die je wilt bestellen in je winkelmandje gelegd?
Dan is de volgende stap je bestelling goed te controleren. Hiervoor gaan we je winkelmandje bekijken. Je kunt je winkelmandje bekijken door op de melding te klikken dat je product is toegevoegd aan je winkelmandje of door te klikken op het winkelmandje.

Controleer je bestelling goed. Is alles in orde? Klik dan op 'afrekenen'.
Is je bestelling niet in orde? Dan kun je het aantal producten wijzigen op deze pagina. Ook kun je rustig verder winkelen als je nog

wat vergeten bent. Je producten blijven in je winkelmandje staan.

Op de 'betaal' pagina kun je:
- je adresgegevens invullen als je geen account wilt maken;
- inloggen als je een account hebt;
- je adresgegevens controleren als je al bent ingelogd;
- een kortingscode invoeren (optioneel);
- een verzendmethode kiezen;
- een betaalmethode kiezen

Wil je vanaf dit punt terug naar je winkelmandje?
Klik dan op het winkelmand icoontje rechtsboven onze website.

Ja, tijdens het bestelproces kun je je adresgegevens invullen. Hiervoor hoef je niet in te loggen.

Maar als je een account aanmaakt krijg je meer mogelijkheden.
Je hoeft bijvoorbeeld niet bij elke bestelling je adresgegevens opnieuw in te vullen. Je gegevens registreren we op je account, deze kun je later op elk gewenst moment wijzigen.
We gaan zeer zorgvuldig met je gegevens om, lees hiervoor ons Privacy Policy.
Daarnaast kun je als je bent ingelogd je bestelgeschiedenis bekijken en je kunt een Wensenlijst aanmaken en delen met anderen.

Zoek het artikel waar je naar op zoek bent (als je je product niet kunt vinden, lees dan hierboven het kopje 'Hoe kan ik het product

vinden waar ik naar op zoek ben?').
Plaats het artikel in je winkelmandje door op de knop met het winkelmandje te klikken om een product direct van de overzichtspagina in je winkelmandje te plaatsen.  Je kan ook eerst het product beter bekijken door hem aan te klikken. Wil je hem dan alsnog in je winkelmandje plaatsen klik dan op de oranje button met de tekst toevoegen aan mandje. Je krijgt een melding dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen.

Katten

Levering

Als je je bestelling die je al hebt geplaatst wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op.
Mocht het zo zijn dat je bestelling al verzonden is, kun je overwegen om het te retourneren.

Let op! De verzendkosten zijn dan wel voor je eigen rekening.

Soms komt het voor dat er producten in je bestelling zitten, die verschillen qua levertijd.
In sommige gevallen kiezen we er dan voor om je alvast een gedeelte van de bestelling op te sturen. Hiervan brengen we je wel op de hoogte via e-mail.

Heb je geen e-mail van ons ontvangen?
Kijk dan even in je spam of ongewenst map.
Als je de e-mail niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Wij doen er alles aan om je order zo snel mogelijk te leveren.

Indien producten op voorraad zijn en voor 14:00 besteld zijn worden ze dezelfde dag nog verzonden of wanneer je voor afhalen kiest voor je klaargezet in onze winkel.

Wanneer er een product niet op voorraad is bestellen we het artikel en wordt de bestelling wanneer deze compleet is door ons verzonden. Dit is doorgaans binnen 7 werkdagen.

Indien dit het geval is zullen wij je op de hoogte brengen.

Duurt dit te lang voor je dan kun je zonder kosten probleemloos je order nog annuleren en storten wij het volledige bedrag terug op je rekening.

Als je je Track & Trace code net hebt ontvangen van ons, kan het gebeuren dat DPD de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt.

Meestal kun je de eerst volgende werkdag wel je pakket vinden op de Track & Trace code.

Mocht je na 2 werkdagen je pakketgegevens nog niet vinden op de Track & Trace code, neem dan contact met ons op.

Een Track & Trace code is een code die aan je bestelling of pakket wordt gegeven. Deze code krijgen wij op het moment dat we je

bestelling afgeven aan DPD. De code sturen we naar jou toe per e-mail. Daarmee krijg je de bevestiging dat je bestelling onderweg

is.

Door op de link in de mail te klikken kom je op de pagina van DPD zodat je je bestelling kunt volgen terwijl hij onderweg is.

Je kunt bijvoorbeeld zien wanneer je bestelling op het depot ligt of wanneer de pakketbezorger naar je onderweg is met je bestelling.

Op dit moment is dit nog niet mogelijk.
We werken er hard aan om dit wel te kunnen aanbieden in de toekomst.

Naast Nederland versturen wij ook naar België. De verzendkosten van Nederland naar België liggen wel hoger dan pakketten

binnen Nederland.

We proberen zoveel mogelijk om je bestelling in één keer te versturen. Het kan voorkomen dat levertijden van producten die je

besteld hebt verschillen van elkaar. Daarom zullen we in sommige gevallen ervoor kiezen om je bestelling in gedeeltes op te sturen.

Hiervan brengen we je uiteraard op de hoogte.

Ja, dat is mogelijk. Daarbij maakt het niet uit of je een account hebt of niet. Als je wel een account hebt, kun je het verzendadres

wijzigen als je bent ingelogd. Als je geen account hebt kun je in het bestelproces een ander factuuradres invullen dan het

verzendadres.

Als de gehele bestelling op voorraad is leveren wij binnen 2 werkdag. Doorgaans worden voorraad artikelen die besteld zijn voor

14:00 dezelfde dag nog verstuurdt.

Is er een artikel niet op voorraad dan wordt het product besteld en is de levertijd langer (1-7 dagen) Is dit aan de orde dan wordt u

daarvan op de hoogte gebracht.

Doorgaans worden onze orders met DPD verstuurd via Sendcloud.

Wanneer het gaat om een brievenbuspakketje versturen wij dit met PostNL.

En grote bestellingen die op een pallet moeten worden verzonden via DHL.

 

Neem contact met ons op, dan kunnen we samen kijken wat er mis is.

Retour

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals

14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk -

in de originele staat en verpakking aan Andy's dierensuper geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact

met ons opnemen via webshop@andysdierensuper.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na

aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig

ingevuld herroepingsformulier mee te sturen die onderaan deze pagina te downloaden is.

De kosten voor het retour sturen is in de meeste gevallen voor rekening van de klant.

Download hier het herroepingsformulier om uw pakketje retour te kunnen sturen.

Ja, je kunt je bestelling ook retourneren vanaf een buitenlands adres.
De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

 

We verwerken je bestelling zo zorgvuldig mogelijk. Mocht het gebeuren dat je toch graag iets wilt retourneren, dan is dat mogelijk.

We accepteren de volgende retouren binnen 14 dagen na ontvangst:
- Speelgoed, accessoires en overige non-food producten
- Voeding, voedingsproducten en snacks
- Verzorgings- & apotheekproducten

Op het herroepingsformulier kun je de retourvoorwaarden en het retourformulier vinden.

Dit formulier kunt u hier downloaden en invullen.

De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Heb je geen factuur of heb je je bestelling in onze winkel afgehaald?
Neem dan contact met ons op.

Ondanks dat wij echte dierenvrienden zijn kan het voorkomen dat sommige diersoorten niet gewenst zijn.
Voor dieren is diervoeding wat niet bespoten is of chemisch behandeld van groot belang voor de gezondheid.
Het nadeel hiervan is dat daardoor helaas ongedierte de vrije hand krijgt.

Wij proberen dit door juist te verpakken en door een goede hygiëne terug te dringen naar nihil.
Toch kan het voorkomen (vooral bij warm weer) dat er soms ongedierte in een verpakking terecht komt.
Vaak zitten er eitjes in vanuit de silo voordat een product bij ons in de winkel komt en deze komen op een later tijdstip uit.

Ook leveranciers hebben strenge hygiëne maatregelen maar ondanks dat is het niet altijd te voorkomen bij deze natuurproducten.

Mocht je nou in een verpakking zo'n ongenode gast tegenkomen neem dan even contact met ons op.

Het voeren ervan kan zeker geen kwaad sterker nog de meeste dieren vinden een beetje dierlijke eiwit een ware traktatie.
Om verspreiding te voorkomen kun je het voer een tijdje (minimaal 24 uur) in de vriezer zetten.

Liever toch omruilen?
Neem dan even contact met ons op via de mail dan zorgen wij dat er een andere verpakking klaarstaat.

We verwerken je bestelling zo zorgvuldig mogelijk. Mocht het gebeuren dat je een product van ons ontvangt waarbij de

houdbaarheidsdatum is verlopen, dan kun je deze retourneren. Neem binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op.

Ook producten met een goede houdbaarheidsdatum kun je retourneren. Stuur je product binnen 14 dagen na ontvangst retour, in

een ongeschonden productstaat en in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking.

Als we je producten hebben ontvangen per post, zal het maximaal 5 werkdagen duren voordat je je geld op je rekening gestort krijgt.

Als je je retouren naar onze winkel brengt, krijg je meteen je geld retour.

Je kunt je bestelling gratis retourneren in onze winkel in Maarssenbroek. Neem graag eerst even contact met ons op.